Klant tevredenheid 2021

Team Otterlo in de bloemen

Er zijn voor onze klanten als het nodig is. Met een advies op een vraag, met persoonlijke  ondersteuning na een schademelding of met onze begeleiding bij een hypotheek voor een verbouwing of nieuwe woning. Dat klanten onze inzet waarderen horen we regelmatig aan de balie of met een leuk bedank briefje maar we vragen er ook actief om. Na elke schademelding bij Nh1816 en na een nieuwe aanvraag voor een Nh1816 verzekering krijgen onze klanten de mogelijkheid om een review te geven en daar wordt veel gebruikt van gemaakt.  In 2021 kregen wij maar liefst 118 reviews binnen met een gemiddelde NPS score van 79 wat super hoog is in marketing land.

 

Met een klantwaardering van 9,5 voor onze schade afhandeling, alle eer voor Ivonne Visser, en een 9,1 voor ons verzekeringsadvies staan we hoog op het lijstje van best gewaardeerde advieskantoren. Die klant waardering is tenslotte de reden waarom wij elke dag zo druk in de weer zijn maar vooral het persoonlijke wordt zo goed gewaardeerd. Klanten zijn geen nummer en omdat wij veel klanten al jaren kennen ontstaat er toch een band waardoor wij dat persoonlijke advies kunnen geven. We begrijpen de vraag of situatie. Ook op kleine vragen een duidelijk antwoord geven en gemakkelijk even binnenlopen voor een kort overleg. Dat maakt ons werk zo leuk en afwisselend en dat stralen wij uit in onze klant contacten.

 

Daarom bloemen voor mijn team en grote waardering voor de prachtige review cijfers die aangeven dat onze persoonlijke betrokkenheid door klanten wordt gewaardeerd. En daar doen we het voor.

Kasper van Otterlo

OFA cijfers KTO 1  VERKLEIND OFA cijfers KTO 1 VERKLEIND